woensdag 27 juni 2012

Mark, bedankt!

Je hebt twee soorten mensen in de motorwereld: rijders en poetsers. Wie mij een beetje kent, zal mij niet meteen in de tweede groep scharen.

Toch moet er wel eens wat aan een motor gebeuren. Daarom hadden onze dochter de koe bij de hoorns gevat, en de motor eens onder handen genomen met een handje vers grind.

Gelukkig wilde Mark Pennings, die zich onlangs als schadehersteller vestigde in Varsseveld, zich wel over de Varadero ontfermen. Na betreffende poetsbeurt en een schuivertje vorig jaar heb ik er weinig meer aan gedaan, en zag het oude brik er  ongeveer zo uit:




Nu is de Honda weer volle glorie hersteld:



Bedankt, Mark! 



3 opmerkingen:

  1. Wauw! Hier kun je wel mee naar Duitsland volgende week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zekers! - ik hoop dat ik hem zo mooi houd volgende week. Ga jij ook nog mee, Rachel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heb een plekje gereserveerd bij Joël achterop. Heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen